gençler, eğitim şart şiarlarınızı bir zahmet kokuşmuş bakanlıklarınızın önünde bağırınız.
16 yıl eğitim(!) alıp bir şeyler bildiğini,aydın bir kişi olduğunu iddia eden var mı ?
Üniversitelerinizde,liselerinizde düzene yetiştirilmekten başka bir şey öğrenen oldu mu ?
Başınızda eğitimci zebaniler, önünüzde ezberleyip BÜYÜK ADAM(!) olmanızı sağlayan kitap demeye dilim varmıyor kağıt parçacıkları..Evet harika bir eğitim almışsınız.Herşey yolunda.Modern bir eğitimin ardından milyar dolarlık şirketler.Herşey yolunda...
Önünüze 3 saatlik bir sınav + dershane herşey daha da güzel :))
O zaman ne yapıyoruz ? Eğitim şart demeye devam ediyoruz ve kölelik sisteminde ki Uzm.Eğitimli köleler rütbemizi alıyoruz.