pink floyd yaptığı iğrenç ötesi müzikle bence de en özgünü.çünkü bu kadar iğrenç müzik herkes yapamaz.sadece 2 rakibi var onlar da ismail yk ve ajdar en özgün 3 isim bu.eğer anket hangisi iyi olsaydı cevap açık ve net M E T A L L I C A
11 Mart 2010 Perşembe | Yazan: Legolas_624