Arkadaşlar şarkının son cümlesinde "Biliyorum,bir güneş olacaksın birilerinin gökyüzünde.." diyor..-yıldız olacaksın-demiyor.sanırım çeviride bir hata olmuş.düzeltmek istedim..
(bkz.
I know you'll be a
sun in somebody else's sky, but why
why can't it be mine ! )