eskişehir de diyaframın ustune yoktur...line6 lardan aldıgım tonu eskişehirde hiçbir ampliden almadım..bunun yanında açıkcası izolasyonu cok da hoşuma gitmiyor..geri kalan herşeyin yoluna oturmuş olmasına ragmen sırf ordaki diyalogun iticiligi yuzunden cok da tercih etmedigim...eskişehirde 13.5 ytl olan ve ankaradaki 8-9 ytl lik studyoların verdigi hizmetin aynısını babasının hayrına studyoya alıyormuş gibi sunan bi studyo..onun yerine tunel veya frekans a gidilebilir...frekans ın yeni hali aynı yerde red line die bi studyo oldu...herşeyi sıfırdan kuruyorlardı en son şimdi ne oldu bilmiyorum...ama frekansdaki sıcaklık eskişehirde hiçbir studyoda yoktur..en azından samimiyet diyelim...tam anlamıyla bir frekans ailesi var orda....şimdi sahibi degişti ne kadar devam eder bilmiyorum ama..frekans bizim evimiz diyebilirim:D(en azından evimiz-di).tunel frekans dan cok farklı bir studyo degildir..sadece ekipman olarak ustundur..zaten bi donem tunelde kullanılan laney hardcore max anfiler frekansındır:D