Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yorumlar

Yazdığı son 6 yorum
  • Anket En İyi Çıkış Yapan Rock Grubu ya da Sanatçı

    sounduyla..ses kalitesiyle..şarkı sozleriyle..komple haydut diyorum..tek geçiyorum
    Üye
    crimsonwhite
    Tarih
    22 Ağustos 2009
  • Anket Baterist Denince Akla...

    CHRIS ADLER....lamb of god ın efsanevi bateristi...onu dinlemeden yorum yapmayın..dehşet farklı bi tarzı var...cok iyi de bi teknigi...daha iyisi yok demiyorum ama gerçekten saglam bi baterist..
    Üye
    crimsonwhite
    Tarih
    8 Temmuz 2007
  • Anket Eskişehir'de hangi stüdyoyu tercih ediyorsunuz?

    eskişehir de diyaframın ustune yoktur...line6 lardan aldıgım tonu eskişehirde hiçbir ampliden almadım..bunun yanında açıkcası izolasyonu cok da hoşuma gitmiyor..geri kalan herşeyin yoluna oturmuş olmasına ragmen sırf ordaki diyalogun iticiligi yuzunden cok da tercih etmedigim...eskişehirde 13.5 ytl olan ve ankaradaki 8-9 ytl lik studyoların verdigi hizmetin aynısını babasının hayrına studyoya alıyormuş gibi sunan bi studyo..onun yerine tunel veya frekans a gidilebilir...frekans ın yeni hali aynı yerde red line die bi studyo oldu...herşeyi sıfırdan kuruyorlardı en son şimdi ne oldu bilmiyorum...ama frekansdaki sıcaklık eskişehirde hiçbir studyoda yoktur..en azından samimiyet diyelim...tam anlamıyla bir frekans ailesi var orda....şimdi sahibi degişti ne kadar devam eder bilmiyorum ama..frekans bizim evimiz diyebilirim:D(en azından evimiz-di).tunel frekans dan cok farklı bir studyo degildir..sadece ekipman olarak ustundur..zaten bi donem tunelde kullanılan laney hardcore max anfiler frekansındır:D
    Üye
    crimsonwhite
    Tarih
    5 Temmuz 2007
  • Anket Children of Bodom nasıldır sever miyiz?

    sacede duz bi muzik yapan bi grup oldugunu duşundugum ve hızdan başka derdi olmadıgına inandıgım şarkılarındaki brutal ''böğürmek'' den ileri gitmeyen..hiç bi ruh halinde dinlemedigim..ama dinleyenine saygı duydugum..biz metalciyiz böööö triplerindeki grup:D
    Üye
    crimsonwhite
    Tarih
    5 Temmuz 2007
  • Anket 350 YTL'ye elektro gitar alırsanız?

    açıkcası sıfırı 350 ytl olan gitar tahta degildir:D ikinci eli 350 ytl ye satılıyorsa gitar degildir:Dama yinede kotunun iyisini alcaksan sana tavsiyem cort olur...x serisinde fiyatına gore yok artık ya dedirten tonlar verebilen bi gitardır:D ama yine de tahta degildir:D
    Üye
    crimsonwhite
    Tarih
    5 Temmuz 2007
  • Anket İbanez s470dxqm de hızlı metal soloları için hangi sap manyetiği daha iyi gider?

    abi oncelikle belirtiyim bu anket bu siteye yapılmaz:D yoksa millet boyle atar tutar:D bi ikincisi acıkcası ben modifikasyona karşıyım..sonuçta satın aldıgımız gitarlara(gitar denmesini hak edenlere en azından) kendi tahta tonlarıyla en iyi uyuşan manyetikler zaten takılıyor...bunun yanında yine de modifike edicem diyorsan sana onerebilecegim saymour duncan full shred olur.ama asıl onerim modifike etceksen butun manyetikleri degiştir...aksi durumda manyetiklerden biri düşük kalır ya da nasıl desem...bi dengesizlik olur...ve sonuç olarak istedigin tondan cok daha kotu bi ton alırsın...ya da sapın cıkışı cok yuksek olur rahatsız olursun...
    Üye
    crimsonwhite
    Tarih
    5 Temmuz 2007