seçim yapmak o kadar zor ki cry of the blackbirds mü deseem pursuit of vikings mi deseeeem twilight of thunder mı deseeem ya da asgaard? ama yine de beni kalbimden vuran sarkısı death in fire diyorum.
chris adler diyorum başka da bişey demiyorum double bass olayında(ya da yarım yamalak turkceyle twin atmak dediğimiz seyde) devrim yaratmış bir insan,ama bu adamı herhangi bir davulcu anketine koymamak cok buyuk bir kayıp