Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yorumlar

Yazdığı son 1 yorum
  • Anket Evanescence'ın şarkılarında ağırlıklı olan duygu desem !?

    ya niye bu kadar kastınız kendinizi. bırakın insanlar istediği müziği istediği şekilde dinlesin. ayrıca bir müziğin herkese hissettirdiği şey farklıdır ve kimseyi hissettiği şeylerden dolayı özentilikle veya başka bişeyle küçümsememelisiniz. emo luk ayrı bişey onu hiç konuşmicam bile. ama özentilik kavramından kurtarın artık kendinizi. insanlar nasıl görünmek istiyorsa öyle görünür. kendine yakıştıramayanlar var o ayrı ama bu bi hevestir. seneler sonra kendilerine bakıp gülerler falan. ama onları yargılamayın. özentilik diye bir kavram gereksiz. siz hiç mi başka birinde görüp beğenmediniz ve sizde olsun istemediniz yani. insanları yargılamadan önce bence dönüp kendine bakmalı herkes. evanescence e gelince, başarılı bir gruptur. müziği olsun canlı performansı olsun güzeldir. müzik grubu olmayanlar anlayamaz öyle iyi performans vermenin zorluğunu. adamlar yapıyor. arkalarında bi dolu insan çalışıyor tabi o ayrı ama, bu şekilde insanları yargılamayın. herkes kendi hayatını yaşar. boşuna uzatılan bir çekişme görüyorum bu sayfada. bunları yazma gereği hissettim. kimse üstüne alınmasın. saygılar.
    Üye
    drusilla8
    Tarih
    18 Temmuz 2009