selam,davullarin siritmasi yorumun icin , bir yildir ne ben boyle bir sey hissettim nede profosyonel davulcu arkadaslarim boyle bir sey soyledi enteresan bir kullagin var sanirim.besteyi beyenmemis olabilirsin fakat ruhsuz kismina katilmiyorum yoksa buraya koymazdim.elektro gitar evet fender .sizede kolay gelsin demolarinizi bekliyorum basarilar.