Popüler olan dT track'ları kopyalanmış gibi geldi. the emptiness from which i fed bilir misiniz bilmem ama o eşsiz solo+brutal performansını nasıl gözardı edebilirsiniz ? ya da punish my haven dinleyen "that's right you suffer my punishment" dendiğinde tüm öfkesini balgam gibi attığını düşünmez mi ? ya da dobermann'daki "it's time to pay" kısmı gibi. daha da uzatmadan son bi tavsiyede bulunmalıyım. We are the Void albümü limited edition adı altında 2 yeni track'la yayınlandı. Enstrümental olan "Star of Nothingness" isimli parça "Mine is the grandeur" ile karşılaştırılabilecek güzellikte olmuş. Dinleyiniz dinlettiriniz.