Bence ses tonu gayet etkileyici, gitar tonları ve müzik ev kayıdına göre oldukça başarılı olmuş ancak beste güzel bir pop bestesi aslı, bence yarım ya da 1 ses daha tiz den söylersen daha rahat söylersin... Ayrıca davulun biraz geride kaldığını söyleybilirim.
son olarak da vokal girdiği anda müzik çok fazla yumuşuyor ilk başta çalınan riff lerin 1 anlamı kalmıyor gibi... Bu bir seçim ama ben en baştaki vokal altına belki biraz flangerli hafif mute distortal gitar döşerdim .))
kolay glesin