ırkçılık falan yapıldığı yok aslında. balsaçlım gibi harika bir şarkı da onlara ait. tek bir şarkıyla yargılanamayacak bir gruptur kendileri. onlar yaşadıklarını paylaşmaktalar sözleriyle, şarkılarıyla. bu şarkı da grup elemanlarından utku abimin çok eskiden yazdığı, üst üste sarışınlarla sorunlar yaşayınca ortaya çıkmış bir şarkıdır. genelleme yapılmamış, anlık bir tepki sonucu doğmuştur. hatta şarkıyla ilgili kendi yorumunu da eklemek gerekirse...
"Sarışınlar Boktur" un kısa hikayesi:
Üniversiteye girdiğim ilk sene, lise aşkımın beni terketmesi ile başladı herşey. Çok sevmiştim onu gerçekten. Günlerce süren üzüntünün ve ağlamaların ardından ufak bir silkinme oldu bende. Bir süre sonra yeni birisi ile ama aslında yine eskiden sevdiğim biriyle yeni bir ilişki başladı ve ben yine aptal gibi çok sevdim ve yine terkedildim. Sonra çılgına döndüm ve ardından bir sabah kalktığımda bu şarkıyı yaptım. Yanlış anlaşılmasını istemem; bu şarkı insanlar arasında ayrım yapan, onları sınıflandıran, genelleyen bir şarkı değil; bir insanın saf duygularının yerle bir olmasıyla çok büyüyen öfkesinin sonucudur.
Hala aşka olan inancım sürmektedir Sevgiler. Utku Doğruak..
(resmi siteleri olan www.zardanadam.com sitesinden alıntıdır.)
Görüldüğü gibi her yönüyle bilip eleştirilmeli.. ha şarkıyı sevmeyenlere bir şey diyemem elbet. herkesin tarzı, zevki farklıdır. ama yerinde, doğru eleştiri yapmalı yine de..
dayanamadım...