Kendinizi ermeni doğmuş olarak düşünün.Çocukluğunuzdan beri Ermeni soykırımına inanarak ve öfkesini hissederek büyüdünüz.Ve büyüdünüz kendi dalınızda Dünya'nın en iyi grubu oldunuz.Ermenistan'ın pek başarısı yok o yüzden ülkenizde çok sevilen bir grupsunuz ayrıca.Toplum baskısı ve çocukluğunuzdan beri inandığınız ermeni soykırımı ile birlikte bu konuda bir şarkı yapmak istemez misiniz? Sen Türksün ve dünyada çok ünlüsün dünya seni dinliyor.Kurtuluş Savaşı hakkında 2 çift laf etmez misin? Adamlar bizim yaptığımız her şeyin Ermeni versiyonunu yapıyor.
Ayrıca konser biletlerinde türkler giremez falan yazmıyor uydurmayın.Öyle bişi yazsa neden türkiyeye konsere gelmeye çalışsınlar ?
Kaan System'in senin saygına ihtiyacı da yok ayrıca.. Zaten dağıldılar