Ben bir Death Metal dinleyicisiyim ama Burzum gibi kimsenin sahip olmadığı bi kaliteye sahip grubun Cradle Of Filth gibi processor(pedallı mikrofon) kullanarak sahte vokal yapan bi gruptan az oy alması beni ziyadesiyle üzdü... Ya tamam Cradle Of Filth'i dineleyenlere sözüm yok ama bu grubu çok iyiymiş gibi göstermek anlamsız... Kısaca Dani Filth kolpa bi vokaldır... Tabii çoğu Cradle Of Filth fan'ının bundan haberi yoktur ama neyse... Ayrıca Cradle Of Filth pure black yapmaz Melodic Black yapar... Burda pure black'ten bahsediliyor.. Yani bu anketin ağır topları Dimmu Borgir'le Burzum...
Kişisel not: Clubber Of Filth
:))))
21 Aralık 2005 Çarşamba | Yazan: Corpse Grinder
bosver ya niye söyledin.hayallerini yıktın adamlarin.onlara göre dani gibi brutal yapan yoktu.eger dediklerin dogruysa adamin gözümde tek noktalik degeri kalmadimistir.ortalarda en iyi brutal vokaldir diye konusmasinlar o zaman.
En basta sunu söliim ben bir kere dinledim sevmedim ama:
kardesim adam prosesör ya da özel mikrofon ya da herhangi bi sekilde kendi sesi bile olmayan bi sesle yapsin ya da her ne olursa olsun insanlara kendini begendiriyor. önemli olan bu degilmi?