arkadaşlar bende kesinlikle analog derim çünkü processörler sesin simülasyonudur analogda ise sesin kendisini alırsınız. Yeni başlayanlara dahi ben processör önermiyorum. Zaten clean ve distortion ın bir kaç tonu dışında diğerlerini kullanmıycaklar. O zaman analog al keşfetmen biraz zaman alır belki ama öğrendikçe kaliteyi anlarsın..