hem şıklar yanlış :) hemde bu anket böyle yapılmaz be kardeşim :))) hangisi daha iyi diye sorulmaz, hangisini seversin gibi sorulur :))) koymuş oraya 4 şık biri portnoy zaten :)) hepsinin kendine has stilleri, cartları curtları var :))) hi-hat ¿ metronom kaçırıyosun :))) ayrıca tuşe ni de geliştirmeye bak sen :))))))))
hayır utanmasa, TRT çocuk korosumu, virgil donati mi, diye sorcak yahu :))) ( tamam be tamam, bi ankete de bu kadar yüklenilmez ki ) :))))))