Pink Floyd gerçekten iyi bir gruptur severim,sağlamdır fakat....
bugun bir sohbet esnasında Led Zeppelin adı geçtiği an anında heycanlanırım ikisini kıyaslamaya kalkarsam(kıyaslamam yanlış bence) Led Zeppelin bence gelmiş geçmiş en kral gruptur..Bu arada Robert Plant'ın sesi dünyadaki en eşsiz en anlamlı sestir.