4.şık beni anlatan bi sık olmus . bundan 1 yıl önce cok profesyonel olmasada bi grubda gitaristlik yapıyordum , sürekli bar programları düzenlemeye calısıyorduk fakat barların verdigi ücretler komedi gibi bu piyasada hatta bazıları para bile vermeye cekiniyolar , sahnede cıkmak size yeter gibisinden. bu işi yapan biriside ne kadar hobi olarak görsede bi süre sonra hobi ticarete dönüşür artık para kazanmak ister insan vaktinin cogunu harcayıp masraf yaptıgı bi işe . ama böyle bi secenegin az oldugu ülkemizde sans bizede gülmedi ve ben artık sıkılıp bıraktım bu isi artık ne gitar calıyorum nede rock müzik dinliyorum ve elimde ne kadar alet varsa hepsinin ilanını çıkartıp satmaya basladım