arkadaşlar hepinizi tenzih ederek söylüyorum lafım sadece bantman ve sadelimon'a cliff kim diyorsunuz ulan metallicaya 3 senede neler verebildiğine bakın 3 senede yaptıği şarkıların hepinizin dilinde dolandığını unutmayın ondan sonra gelip cliff'e bok atın melodik anlamda da hız anlamında da armoni bilgisi ve teknik anlamda da cliff'in üstüne tanımam bu cliff'e bok atan arkadaşlara cliff'em all dvdsini edinip izlemelerini öneririm saygılar...