Barış'ı tanımadan ve dinlemeden, yorumladığınızı biliyorum.sizler onu bir yarışma sonucu tanıdınız, bu yüzden sizin eleştirilerinizi normal karşılıyorum. Fakat; onun yorumu beğenip itiraf edemeyen, bazı kişiler ( ki.. buda yakında ortaya çıkar!..) , ona köstek olmak için hertürlü imkanlarını ortaya koyarken; bilmiyorlar ki , halk kendinden olanları hep yüceltir.
Şuanda güçlü olduklarını düşünen bu kişiler, kendi geleceklerini garanti altına almak için, rock falan önemsemiyorlar. RANT PEŞİNDELER...
Ben YİNE Söylüyorum... BEKLEYİN GÖRÜN!...