Tarihini unutanlar yok olmaya mahkumdur.Aptal olmanın gereği yok.Burada Ermenilerle konuşmuş çok değerli kardeşim de acaba Ermeni mezalimine uğrayan insanlarımızla konuşmuş gibi görünmedi bana.Yok eğer konuştuysa biraz taraflı mı davranıyor nedir??Müziğin dili yok diyen arkadaşım şarkı sözlerini okuyup anlayamıyormusun? Ermenilerin kutsal dağ adını verdikleri yer neresidir arkadaşlar cahilmisiniz aptalmısınız artık bilemiyorum.Ben de bu ülkeyi ve insanlarımı seviyorum kimse bir şey diyemez,hakaret edemez..