hayır muse versiyonu gerçekten yok nerde creep görsem hangi sanatçının adında görünürse görünsün radiohead'indir başka creep yok. o akustik versiyonu, daha duygusal olduğu ne kadar doğru olsa da o da thom yorke'un sesi.
radiohead'in hiçbir şarkısından kurtulmanın yolu yok, her şarkı insanı içine çekiyor. kendilerine özgü öyle güzel bir tarzları var ki!
(şarkının sonunda "best thing you've had is gone away" olması gerekiyor.)