Dostum sakın burada seni övenlerin gazına gelip üstün görme kendini !neden dersen çoğu yerlerde ritmi kaçırmış oldukça da fazla miktarda hata yapmışsın.Amatör bir gitarist için fena sayılmaz ama çok çalışman gerekiyor yinede.Hızlı çalmak duygulu çalmak değildir ama duygulu çalmak da yavaş çalmak değildir...(ha birde bir kısım varki şakşuka çalıp ritchie esintisi ekledim deseler seni alkışlamaya hazır bekliyor onları da hiç ipleme :) )