...Bu şarkı harika...Zaten bir kaç yıl önce televizyonda Güven Erkin Erkal'ın programında canlı performansları eşliğinde izleyip dinlemiştim...Ogün bugün bir albüm çıkartsalar da dinlesem diye yanardım...Tam isabet oldu bu albüm...Vokal harika,müzik harika tür alışılmışın dışında hiperaktif bir enerji barındırıyor içerisinde!..Adana kökenli bir grup daha...Ben de bir Adanalı olaraktan Direc-t ve yeni gruplara destek veriyorum...Ama yeni grupların üretme sorunu var gibi:(/)