çeviriyi okuduğumda bişeyler yerine oturmuyo gibi geldi bana, bende tekrar bi gözatmaya karar verdim. kendi çevirim aşağıda.ama güzel bi düşünce bence bu çevirinin yapılması.zaten java kodalayabilen bi yazılımcıdan da bu beklenirdi;)
Cold in the night , my mind freezin //Gecenin soğuğunda, beynim donuyor
Why do they fool me , how disgracin //Neden beni aptal yerine koyuyolar, ne kadar utanç verici
Meaningles war , no one can leave it //Anlamsız savaş, kimse bunu terkedemiyor
Why do they live on the people bleedin //Neden insan kanında yaşıyorlar
Hiding this truth we kill the peace man //İnsanlığın barışını öldürdüğümüz gerçeği saklanıyor
Pray for these thousands in the eastland... //Doğudaki binlercesi için dua et
Lie on the ground I'll still be thinkin //Uzanmış yere hala düşünüyorum
How they accept this life in true sin //Gerçek günahlar içinde bu hayatı nasıl kabullendiklerini
Unreal's the peace , that we still believe in //Hala gerçekte olmayan barışa inanıyoruz
I hear this sound of madness growin //Büyüyen çılgınlığın sesini duyuyorum
Fighting with hatred feeds the rich men //Nefretle savaşmak zengin adamı besler
Pray for these thousands in the eastland... //Doğudaki binlercesi için dua et