YA ASLINDA İYİ OLACAK BU FESTİVAL HER NE KADAR İSTANBUL DA OLMASAM DA İSTANBULLULAR ADINA SEVİNDİM YA Bİ DE BU FESTİVALLE İLGİLİ DEĞL AMA BEN MOR WE ÖTESİ WE ŞEBNEM FERAH 'IN NAZİLLİ'YE KONSER WERMEK İÇİN GELMELERİNİ İSTİYORUMMMMMMMMM BU YAKARIŞLARIMI DUYSUNLARR ;-)
ya warya hip_hop tarzı yani harika bu tarzın öncüleri öncelikle eminem olmak üzere ceza 5 cent abilerimin ellrinden öperr bu müzikk türünü Türkiye'ye taşıdıkları için minnetlerimi şahsen SUNARMM