Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Demir Demirkan - 2004 İstanbul

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni Albüm :: Demir Demirkan - 2004 İstanbul
  • penyez • 22 Mayıs 2004 00:00 • #594574
    albümü aldım dinledim bence süper herkeze tavsiye ederim.bence herkez dinlemeli.
  • carettacaretta • 29 Eylül 2004 00:00 • #594575
    süüüüüüüüüppeeeeeeeeeeeerrrr
    haaaaaaarriiiiiiiiiiikkaaaaaaa
  • carettacaretta • 29 Eylül 2004 00:00 • #594576
    ya ben şu yeni albümde kurbanı göremedim gören varsa bana tarif edebilir mi
  • rocker girl • 29 Ekim 2004 00:00 • #594577
    demir harika biri,herşeyiyle yani;))) gitar yönüyle zaten manyak,albümü süper olmuş.her şarkıda kopuyorum.özellikle kahpe,şu dünyada tanıdığım tek kahpe ecem e gitsin. hayat sensiz olmuyoooo be yiğit,neyse tak kelimeyle harika.
  • collateral • 14 Kasım 2004 00:00 • #594578
    ya bu herife hastayım! türkiyede kaliteli müzik yapan nasir adamlardan biri.. bu albüm de diğerleri gibi süper olmuş. ayrıca dikkat edin lütfen şarkılarda, kerem tüzün' ün performansı da çok iyi bas'ta..
  • fabio22 • 15 Kasım 2004 00:00 • #594579
    demirin bu albümü özüne yakışmış soundlar bayağı bi sert...özellikle sololarda pentagram kokuyor tonlar falan aynı dikkat edin...
  • poesvoltaire • 7 Şubat 2006 00:00 • #594580
    eski albümlerine göre çok çok iyi olmuş 2004 İstanbul. farklı ve daha sert bi sound. kerem tüzün'de çalınca albümde daha renkli bi çalışma çıkmış ortaya. bayağı beğendim bu albümünü Demir Demirkan'ın...