-
albümü aldım dinledim bence süper herkeze tavsiye ederim.bence herkez dinlemeli.
-
süüüüüüüüüppeeeeeeeeeeeerrrr
haaaaaaarriiiiiiiiiiikkaaaaaaa
-
ya ben şu yeni albümde kurbanı göremedim gören varsa bana tarif edebilir mi
-
demir harika biri,herşeyiyle yani;))) gitar yönüyle zaten manyak,albümü süper olmuş.her şarkıda kopuyorum.özellikle kahpe,şu dünyada tanıdığım tek kahpe ecem e gitsin. hayat sensiz olmuyoooo be yiğit,neyse tak kelimeyle harika.
-
ya bu herife hastayım! türkiyede kaliteli müzik yapan nasir adamlardan biri.. bu albüm de diğerleri gibi süper olmuş. ayrıca dikkat edin lütfen şarkılarda, kerem tüzün' ün performansı da çok iyi bas'ta..
-
demirin bu albümü özüne yakışmış soundlar bayağı bi sert...özellikle sololarda pentagram kokuyor tonlar falan aynı dikkat edin...
-
eski albümlerine göre çok çok iyi olmuş 2004 İstanbul. farklı ve daha sert bi sound. kerem tüzün'de çalınca albümde daha renkli bi çalışma çıkmış ortaya. bayağı beğendim bu albümünü Demir Demirkan'ın...