Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cem Köksal & Demir Demirkan @ Yeni Melek - İstanbul

  • exearjs • 7 Mayıs 2004 00:00 • #594778
    Asla kaçmaz!
  • zero • 7 Mayıs 2004 00:00 • #594779
    18 yaş war mı acaba ?
  • halimiz duman • 8 Mayıs 2004 00:00 • #594780
    ikiside çok sevdiğim adamlar sanatçılar gruplar demir demirkanın farklı atmosferi cem köksalın müzik dünyamıza getirdiği yeni nefesi takdire değer yani iyi hoş ve ilgi çekici bir organizasyon
  • silenceb • 9 Mayıs 2004 00:00 • #594781
    özel bi bakış gerekli mi bu albüm kapaklarında ya :) çok aptalca bakıyorlar bence :))) ehe tipe bak
  • ercu • 10 Mayıs 2004 00:00 • #594782
    cok pahalı
  • exearjs • 11 Mayıs 2004 00:00 • #594783
    Önce albümü alıp bi dinle bence :)
    Demir'in "Zaferlerim" isimli parçası da favorim.
  • cindy • 12 Mayıs 2004 00:00 • #594784
    cem köksalın canlı performansını görmekiçin iyi fırsat..albümünü çok beğendim bu anı bekliyordum
  • pengelens • 24 Mayıs 2004 00:00 • #594785
    Ulan 18 yaşında olmaq vardı be :)
  • rocking_days • 24 Mayıs 2004 00:00 • #594786
    18 yaş muhabbeti nedir gençler.. harbiden anlamadım????
  • Nightwish • 25 Mayıs 2004 00:00 • #594787
    persembe cumartesi pazar full konser var araya sıkıstırmaya calısıcaz artık