Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

19. Galatasaray Lisesi Festivali @ Taksim - İstanbul

  • madd • 7 Haziran 2004 00:00 • #595163
    gripinle mor ve otesi aynı gun olsaydı keşke.
    oss genci olarak ikisine de gitmemiz cok zor!
  • Bayan Ariza • 8 Haziran 2004 00:00 • #595164
    Mor ve Ötesi kac gibi sahne alir acaba?
  • öğlen cadısı • 8 Haziran 2004 00:00 • #595165
    yaşasınn!!
  • chutluck • 9 Haziran 2004 00:00 • #595166
    Mor ve ötesi 20.00'da sahne alıyor sanırım ama emin değilim.
  • Clytia • 9 Haziran 2004 00:00 • #595167
    ya gripin kaç gibi çıkar?
  • PuRe_Evil87 • 7 Temmuz 2004 00:00 • #595168
    diğerleri gibi bu babazula konserine de gittim,
    vokal berbattı. şarkıs sözleri zaten çok az ve çok saçama!
    zaten adam garip bi kıyafet ve maskeyle sahneye çıktı!
    bu kadar kötüsünü beklemiyordum!!!
  • JaCkAsS_TaXiM • 30 Aralık 2004 00:00 • #595169
    hoppa babazula yı beğenmemiş hemde vokali kötü ve az sözler olduğu için asıl bunun için babazula onlar işte anlamıyorsan gitmiceksin dinlemiceksin kardeşim iyi varlar yaşasın doğaçlama..