Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albümü :: Red Hot Chili Peppers - Hyde Park

  • carettacaretta • 9 Ekim 2004 00:00 • #596185
    yazın yollarda dinliceniz en güzel kaset budur
  • Haemopthysis • 3 Aralık 2004 00:00 • #596186
    tek kelimeyle MUKEMMEL !
  • jonathan666 • 21 Şubat 2005 00:00 • #596187
    işte müzik budur...
    close your eyes
    and i will kiss you cuz
    with the birds i'll share
    this lonely view...
    i love antony
  • uRiC-aN • 28 Nisan 2005 00:00 • #596188
    her şeyleriyle supperler bence.mükkemmel bir grup !her ewe lazımm
  • Syndrome • 3 Haziran 2005 00:00 • #596189
    Red hot ne diyeyim alın atın arşivinize
  • Alp_YiLgin • 23 Ocak 2006 00:00 • #596190
    Ya bir albüm daha doğrusu bir konser bu kadar mı muhteşem olur ya,Zaten grubun hastasıydım 100000000 kat dahada arttı bu albümde hastalığım, Leverage Of Space de süper gerçekten,başlangıç parçası olarak seçtikleri Can't Stoptaki solo bir harika gerçekten albümü 400 kere dinlemişimdir rahat,bi 400000000 kere dinlemeye raıyım zaten Arcedium Stadium albümü de 9 mayısta geliyo valla yaşadım :D:)


    Around The WoRLD