Ya bir albüm daha doğrusu bir konser bu kadar mı muhteşem olur ya,Zaten grubun hastasıydım 100000000 kat dahada arttı bu albümde hastalığım, Leverage Of Space de süper gerçekten,başlangıç parçası olarak seçtikleri Can't Stoptaki solo bir harika gerçekten albümü 400 kere dinlemişimdir rahat,bi 400000000 kere dinlemeye raıyım zaten Arcedium Stadium albümü de 9 mayısta geliyo valla yaşadım :D:)