Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bulutsuzluk Özlemi @ Shaft Blues & Jazz Club - Kadıköy - İstanbul

  • tribal • 18 Ekim 2004 00:00 • #597212
    onları tekrar shaft ta izlemek çok güzel olacak...
  • karete • 24 Ekim 2004 00:00 • #597213
    gideriz heralde ama başka bi grup daha varmış orada heralde öyle bişiler duydum ne kadar doğru bilmiyorm
  • Tecnoss • 25 Ekim 2004 00:00 • #597214
    Hak ediyorlar tribal shaft ta görüşürüz
  • cindy_morr • 29 Ekim 2004 00:00 • #597215
    süperrrrrrr!!!!!!!!!! müthişsiniz siz ya!!! yine düşçez yollara sizin için :)))
  • votkain • 29 Ekim 2004 00:00 • #597216
    mükemmel bir olay yapanın ellerine sağlık :))))))))))))))))
  • MeDuSA2 • 30 Ekim 2004 00:00 • #597217
    harika
  • bute49 • 2 Kasım 2004 00:00 • #597218
    su bayram tatili uzun olsada biz ortama kaysak malum memurum
  • N_I_R_V_A_N_A • 19 Kasım 2004 00:00 • #597219
    Gitarda Serdar Öztop'u tek başına bile izlemek zaten yeterince güzelken , onu Bulutsuzluk Özlemi 'nde görmek harika.. 19 Kasım Cuma Kadıköy Shaft'da Bulutsuzluk Özlemi...fazla söze gerek var mı!!!!
  • ares • 3 Mayıs 2005 00:00 • #597220
    ya çavuşum top patladı be :)