ben bu gruba hastayım bütün albümlerini bütün şarkılarını dinlerim her notasına aşığım be :D bon joviden başka birşey dinleyemez oldum :D odamı posterleriyle doldurdum tişörtlerini aldım :D grubun tüm üyelerini çok severim sizede bütün albümlerinden hiç olmazsa hit parçalarını dinlemenizi tavsiye ederim özellikle ön yargılı olanlara...!!!