Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

“Purple in Blue” Önder Focan Topluluğu @ İş Sanat Kültür Merkezi - Levent - İstanbul

  • eelmaa • 22 Aralık 2004 00:00 • #598420
    ocakta istanbuldayım ve bu konsere gideceğim.izlenimlerimi sonra yazarım buraya...ilginç olacak...
  • nesya83 • 22 Aralık 2004 00:00 • #598421
    ben maalesef gidemiyorum
    gidenler benim içinde eğlensin..tadını çıkarsın...)):
    hatta kulaklarımı çınlatsıın...!!
  • karete • 26 Aralık 2004 00:00 • #598422
    arkadaşın birijne bilet ısmarlıcam :( leventde kaybolurum ben :)
  • BASSarım • 1 Ocak 2005 00:00 • #598423
    Deep Purple öylemi!
    Gidiyim ben de en iyisi!
    O saatte yapılacak en iyi iş!
    Evet evet!
  • nufux- • 17 Eylül 2005 00:00 • #598424
    ben gitmistim bu konsere çok güzeldi. mütisti. çok begendim....