Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Steel Breeze @ Shaft Blues & Jazz Club - Kadıköy - İstanbul

  • badlydrawnboy • 9 Ocak 2005 00:00 • #598526
    kaç para acaba gitmek isterim...
  • labradore • 10 Ocak 2005 00:00 • #598527
    çok sevindim... mutluluk verici bir hadise
  • the miracle • 10 Ocak 2005 00:00 • #598528
    ilk kez duyuyorum grubu..nasıllar acaba..?
  • relics • 10 Ocak 2005 00:00 • #598529
    mükemmel ötesi diyorum bir pink floyd grubu..böyle grupların artması dileği ile başarılar diliyorum arkadaşlara...
  • ashebass • 11 Ocak 2005 00:00 • #598530
    bende tüm şarkılarını çok sağlam çalıyorum pink floyd'un.çok merak ettim sitelerinden dinleyebilirmiyiz acaba?
  • Wormius • 11 Ocak 2005 00:00 • #598531
    Gittim dinledim cacık olmaz...
  • labradore • 11 Ocak 2005 00:00 • #598532
    Ordaydım.. ve üzüldüm
  • pink_david • 12 Ocak 2005 00:00 • #598533
    ben ordadıydım, çok eğlendik. yeni kurulmuş bir grup ama gelecek vadediyor. solundları çok iyi
  • drummerdreamer • 12 Ocak 2005 00:00 • #598534
    selam herkese..

    pazartesi orada olan ve desteğini kendine saklamayan herkese teşekkürler..güzel bir geceydi gerçekten..

    labradore ve Wormius'un eleştirilerini normal karşılıyorum çünkü bir Pink Floyd Tribute grubundan dinleyicilerin neler beklediğini tahmin edebiliyorum.. performansımız çok iyi değildi, (zaman zaman çok sağlam çaldığımız da oldu) ama çok acımasızca eleştiri yapılacak kadar kötü de değildik.. neye göre? daha birkaç aylık olan, 3. sahne performansında Shaft'da iyi bir dinleyici kitlesinin karşısına çıkıp 15 kadar sağlam Pink Floyd parçası çalmaya çalışan bir gruba göre..

    Pentagram'dan davulcu Cenk abimizin gece için yaptığı güzel bir yorumla bitirim: " Valla bilmiyoduk bu akşam ne çaldığını..sadece sokaktan geçerken Pink Floyd çaldığını duyduk ve girdik hemen içeri.. Özel bir şey yapıyorsunuz.."
  • fender_bender • 13 Ocak 2005 00:00 • #598535
    bence "taş" gibi çaldınız. ellerinize sağlık. hatalara gelince, bknz: hatasız kul olmaz.
    pink floyd dinlemeye her yere, her zaman gelirim...