-
kaç para acaba gitmek isterim...
-
çok sevindim... mutluluk verici bir hadise
-
ilk kez duyuyorum grubu..nasıllar acaba..?
-
mükemmel ötesi diyorum bir pink floyd grubu..böyle grupların artması dileği ile başarılar diliyorum arkadaşlara...
-
bende tüm şarkılarını çok sağlam çalıyorum pink floyd'un.çok merak ettim sitelerinden dinleyebilirmiyiz acaba?
-
Gittim dinledim cacık olmaz...
-
Ordaydım.. ve üzüldüm
-
ben ordadıydım, çok eğlendik. yeni kurulmuş bir grup ama gelecek vadediyor. solundları çok iyi
-
selam herkese..
pazartesi orada olan ve desteğini kendine saklamayan herkese teşekkürler..güzel bir geceydi gerçekten..
labradore ve Wormius'un eleştirilerini normal karşılıyorum çünkü bir Pink Floyd Tribute grubundan dinleyicilerin neler beklediğini tahmin edebiliyorum.. performansımız çok iyi değildi, (zaman zaman çok sağlam çaldığımız da oldu) ama çok acımasızca eleştiri yapılacak kadar kötü de değildik.. neye göre? daha birkaç aylık olan, 3. sahne performansında Shaft'da iyi bir dinleyici kitlesinin karşısına çıkıp 15 kadar sağlam Pink Floyd parçası çalmaya çalışan bir gruba göre..
Pentagram'dan davulcu Cenk abimizin gece için yaptığı güzel bir yorumla bitirim: " Valla bilmiyoduk bu akşam ne çaldığını..sadece sokaktan geçerken Pink Floyd çaldığını duyduk ve girdik hemen içeri.. Özel bir şey yapıyorsunuz.."
-
bence "taş" gibi çaldınız. ellerinize sağlık. hatalara gelince, bknz: hatasız kul olmaz.
pink floyd dinlemeye her yere, her zaman gelirim...