Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Duman @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Duman @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul
  • MedusaGnc • 9 Ocak 2005 00:00 • #598706
    nescafeleri aldık20şer 20şer ama konser bileti vermediler. isyandayım!
  • minasius • 9 Ocak 2005 00:00 • #598707
    Ben de aynı derten muzdaribim... Biletleri alamadığımız gibi danışma hattı olan 0 800 211 77 77 numaralı telefonu aradığımızda "çok insan ararsa tekrar bilet vereceğiz" cevabıyla karşılaşıyoruz. Aynı dertten yakınan arkadaşlar varsa onların da tepkilerini bekliyoruz. Belki bir işe yara gidebiliriz konsere...
  • Shanex • 28 Ocak 2005 00:00 • #598709
    banada vermediler bilet ama ben gittim nescafenin deposuna kardeşim biletimi verin alın size 40 poşet bilmamkaçı bi arada onlarda bişiler dedi birbirlerine 2 biletimi çıkardılar yarın görüşürüz :D
  • DarkneSs_Ist • 10 Eylül 2005 00:00 • #598711
    Bu konserle ilgili görüntü veya video vb. vb.. elinizde var mı ? Gönderebilir misiniz ya da adresi,linki vs.. ?