İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Mor Ve Ötesi Akustik @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul
Bu konu şu haber ile ilgilidir:
Mor Ve Ötesi Akustik @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul
the real aqua
• 12 Mart 2005 00:00 •
#601186
gitmeyi dusunuyorum. umarım guzel gecer, her mor ve otesi konseri gibi . .
cokoprens
• 20 Mart 2005 00:00 •
#601187
eer harun bana davetiye ayarlarsa gelebilirim ama yinede düşünmem lazım =P sabırsızlıkla bekliyoruz...mor ve ötesi'nden akustik dinletiyi...
derya1993
• 21 Mart 2005 00:00 •
#601188
bence boş bir haber ve mor ve ötesinin harun tekini gaydır onu izlemek yerine başka bir şey izlerim
jagstang
• 22 Mart 2005 00:00 •
#601189
ne bu fiyat ya oha ,
onuş
• 23 Mart 2005 00:00 •
#601190
bu çok güzel bir haber fakat harun tekin gay değildir burdan duyurmak istiyorum