Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor Ve Ötesi Akustik @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • the real aqua • 12 Mart 2005 00:00 • #601186
    gitmeyi dusunuyorum. umarım guzel gecer, her mor ve otesi konseri gibi . .
  • cokoprens • 20 Mart 2005 00:00 • #601187
    eer harun bana davetiye ayarlarsa gelebilirim ama yinede düşünmem lazım =P sabırsızlıkla bekliyoruz...mor ve ötesi'nden akustik dinletiyi...
  • derya1993 • 21 Mart 2005 00:00 • #601188
    bence boş bir haber ve mor ve ötesinin harun tekini gaydır onu izlemek yerine başka bir şey izlerim
  • jagstang • 22 Mart 2005 00:00 • #601189
    ne bu fiyat ya oha ,
  • onuş • 23 Mart 2005 00:00 • #601190
    bu çok güzel bir haber fakat harun tekin gay değildir burdan duyurmak istiyorum