Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

3. Amatör Caz Müzisyenleri Festivali @ Anadolu Üniversitesi

  • scorpion26 • 14 Mart 2005 00:00 • #601514
    ya odtü rock yapıyo bizim okul niye jazz yapıyo ben de rock istiyorum:))
  • curse_of_moon • 14 Mart 2005 00:00 • #601515
    anadoluda jazzzzz
    ziya tam zamanında geçmişsin anadolu üniye
  • gizem_cobain • 15 Mart 2005 00:00 • #601516
    gene ankarada değil gene ankarada değil.....!!! ağlayacam artık...biz de istiyoruz yaa! :...(
  • yavuzküçükyıld • 15 Mart 2005 00:00 • #601517
    Anadolu Üniversitesini bu konuda da kutluyorum, bravo emeği geçen herkese. y.k.y.
  • OPD • 16 Mart 2005 00:00 • #601518
    amatorleri burda kutlamak gerek jazz oder rock fark etmes gerci onemli olan sanata destek kutluyorum hepsini bilinclenme diye buna derim
  • hi-hat • 19 Mart 2005 00:00 • #601519
    bence süper bi organizasyon... izlediğim gurupların hepsi çok iyiydi..sadece ruhları amatör,çaldıkları parçalar profesyonel dediğimiz çoğu adamlardan daha iyiydi...helal olsun...