Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bora Uslusoy - Yeni Başlayanlar İçin Gitar Metodu

  • thriller • 19 Mart 2005 00:00 • #601809
    Bu iyiymiş ya
  • guitar_pantera • 19 Mart 2005 00:00 • #601810
    malmsteen den giar metodu olsa daha iyi olurdu aslinda:D
  • Ktulu • 20 Mart 2005 00:00 • #601811
    Arkadaşlar, yazıları nerden aldığınızı da belirtin isterseniz...

    mydukkan'dan alıp yapıştırmışsınız buraya, bari bunu yazan adamlara saygı gösterin... belirtin bi şekilde nerden aldığınızı
  • GaRaJ Bekçisi • 20 Mart 2005 00:00 • #601812
  • MG • 20 Mart 2005 00:00 • #601813
    Bora ne yaptığını bilen birisi, bu metodu hazırlamakla güzel bir iş yapmış. GaRaJ Bekçisi'nin not düştüğü diğer metodu da incelemenizde yarar var. Ayrıca Bora'dan ders almak isteyebilirsiniz, ne istediğinizi biliyorsanız, size yardımcı olacaktır.
  • erinys • 20 Mart 2005 00:00 • #601814
    ben metodların ikisinide kullanıyorum ikinicisi başta çok kolay gözükebilir ama ben sürekli tab dan çalmaya alıştıım için notadan çalmak bayya kasıyo
    bora abinin dersanesi yani 'guitar-club' la ilgili bilgiye
    www.guitar-club.net ten ulaşabilirsiniz
  • erinys • 20 Mart 2005 00:00 • #601815
    bu arada guitar club yayınlarına bir yenisi daha ekleniyo şu an baskıda diziler ve arpejlerle ilgili bir metod

    ilginize , bilginize.....
  • MrGuitar • 22 Mart 2005 00:00 • #601816
    malmsteen den giar metodu olsa daha iyi olurdu aslinda:D

    !!!!!!! e yuh artık
  • soldier55 • 23 Mart 2005 00:00 • #601817
    gerekiyomu bu kitap şimdi????????ben hiç almadım ve almayacam!!!!
  • Time Machine • 29 Temmuz 2005 00:00 • #601818
    valla çok yanl1s düsünüyor baz1lar1 notan1n ve vuruslar1n nekadar önemli oldugunu bugün anlad1m istersin bir deneyin simdi buldugum yerde al1cam o kitab1!!