-
Bu iyiymiş ya
-
malmsteen den giar metodu olsa daha iyi olurdu aslinda:D
-
Arkadaşlar, yazıları nerden aldığınızı da belirtin isterseniz...
mydukkan'dan alıp yapıştırmışsınız buraya, bari bunu yazan adamlara saygı gösterin... belirtin bi şekilde nerden aldığınızı
-
-
Bora ne yaptığını bilen birisi, bu metodu hazırlamakla güzel bir iş yapmış. GaRaJ Bekçisi'nin not düştüğü diğer metodu da incelemenizde yarar var. Ayrıca Bora'dan ders almak isteyebilirsiniz, ne istediğinizi biliyorsanız, size yardımcı olacaktır.
-
ben metodların ikisinide kullanıyorum ikinicisi başta çok kolay gözükebilir ama ben sürekli tab dan çalmaya alıştıım için notadan çalmak bayya kasıyo
bora abinin dersanesi yani 'guitar-club' la ilgili bilgiye
www.guitar-club.net ten ulaşabilirsiniz
-
bu arada guitar club yayınlarına bir yenisi daha ekleniyo şu an baskıda diziler ve arpejlerle ilgili bir metod
ilginize , bilginize.....
-
malmsteen den giar metodu olsa daha iyi olurdu aslinda:D
!!!!!!! e yuh artık
-
gerekiyomu bu kitap şimdi????????ben hiç almadım ve almayacam!!!!
-
valla çok yanl1s düsünüyor baz1lar1 notan1n ve vuruslar1n nekadar önemli oldugunu bugün anlad1m istersin bir deneyin simdi buldugum yerde al1cam o kitab1!!