Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Northern Lights & Surveillance & Dirtyblack & Rimeshard @ Dorock Bar - Taksim - İstanbul

  • batigol-7 • 31 Mart 2005 00:00 • #602206
    Rock+ II konserimiz ;

    Northern Lights - Surveillance - DirtyblacK - Rimeshard gruplarının katılımı ile ,

    10 Nisan 2005 tarihinde DoRoCK Bar 'da gerçekleştirilecektir.

    Konserin başlama saati 16:00 ve Giriş ücreti 5 YTL olarak belirlenmiştir.

    Şimdiden Gruplarımıza Konserde gösterecekleri Performansları İçin Başarılar Diler , Tüm Rock Camiasını Konserimizde Görmek İsteriz.

    Not: Konserde 18 Yaş Sınırlaması Uygulanacaktır.
  • batigol-7 • 2 Nisan 2005 00:00 • #602208
    mujdeeeeeee

    konserde biletini gösteren herkese biraaaaaaa hediyeeeeee
  • batigol-7 • 2 Nisan 2005 00:00 • #602209
    http://www.therockula.com/batigol/konserler/rock+II.jpg
    afiş için tık