msp'nin gelmesi zor biraz ama franz,e.costello'nun gelme olasılığı daha yüksek gibi..tabi hepsi gelsin bütün iyi gruplar gelsinki rock müziği hakettiği yere ulaşsın..
evet..herkes bunu konusuyor...kod müzik getirecekmis sanirim..öyle duydum...msp'i görmeyi cok isterim dogrusu....ff'inda sahne performansi cok iyiymis. umuyorum gelirler.