Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İTÜ Rock Klübü 7. İstanbul Rock Festivali

Bu konu şu haber ile ilgilidir: İTÜ Rock Klübü 7. İstanbul Rock Festivali
  • ucnoktaondortb • 8 Nisan 2005 00:00 • #602594
    neden ayrıntılı bilgi yok? kim hangi gün kaçta sahne alıyor? hangi filmler kaçta? falan filan..
  • _DEATH___ • 9 Nisan 2005 00:00 • #602595
    abi ben gidiyorum valla okuldan çıkışta hemen itü ye damlıcam...
  • craysania • 9 Nisan 2005 00:00 • #602596
    eeeeeeee kimler çıkıyo ??? bu ne yaa hiç bi saat yok kimler çıkıcak yok
  • Darkened • 9 Nisan 2005 00:00 • #602597
    ayrıtılı bilgiyi....

    http://www.rock.itu.edu.tr/istanbulrock7/index.htm

    adresinden alabilirsiniz...

    herkesi bu muhteşem festivalimize bekliyoruz...
  • grey_maggot • 9 Nisan 2005 00:00 • #602599
    ayrıntılı bilgiyi http://www.rock.itu.edu.tr/ sayfasından
    edinebilirsiniz
  • ccdeville • 10 Nisan 2005 00:00 • #602600
    » Çarşamba » Perşembe » Cuma
    Mat

    Engiyada

    Ruhun Gemisi

    Kekik

    UÇK Grind

    Definitive

    İhtiyaç Molası

    Bora Uslusoy

    K.E.K

    Kafa Bin Dünya

    Unique

    Asimetri

    Deli Gömleği

    Zardanadam

    Tibet Ağırtan
    ve Kırık Kalpler

    Gökalp Baykal
    Unlucky Mr. Lucky

    Sınıf 64

    Wild Romance

    Dirty Black

    Electrocute

    Northern Lights

    Knight Errant

    False in Truth
  • ccdeville • 10 Nisan 2005 00:00 • #602601
    garaj bekcisi sanırım afisi habere koyamadı o yuzden sıze grubalrı bu sekilde gonderiyorum ayrıca www.rock.itu.edu.tr adresinden daha ayrıntılı bilgi alabılırsınız
  • stanley_ • 11 Nisan 2005 00:00 • #602602
    şimdi isteyen gidebiliyor dimi yani illa İ.T.Ü. öğrencisi olmamız gerekmiyo?
  • PoorBoyBlues • 11 Nisan 2005 00:00 • #602603
    cuma günkü ilk grup için http://unluckymrlucky.garaj.org adresinden bilgi alabilirsiniz..
  • kaplumbaa • 12 Nisan 2005 00:00 • #602605
    isteyen herkes gelebilri arkadaslar festivale yas sınırlaması da yoktur.