Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anima & Deli Gömleği & Feedback @ Roll Inn - Kadıköy - İstanbul

  • sound of rocK • 16 Nisan 2005 00:00 • #603478
    offf kaçırdım anima'yı yaaa ;((((
  • sound of rocK • 16 Nisan 2005 00:00 • #603479
    ehue yok kaçırmamışım yaa 24 üymüş ;)
  • Mephistopheles • 16 Nisan 2005 00:00 • #603480
    konser saati 19:00 oldu, aman kaçırmayın :)
  • eloy • 22 Nisan 2005 00:00 • #603481
    konser afişini buradan görebilirsiniz.


    http://www.yazilimarsivi.com/grungealive_kucuk.jpg
  • eloy • 26 Nisan 2005 00:00 • #603482
    e gelen giden olmadı mı burdan ?
  • sound of rocK • 26 Nisan 2005 00:00 • #603483
    ben gittimmmm!!! anima süperdi!! ;)