Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah'ın Çok Yakında Yeni Albümü Piyasada

  • ametcan_5 • 16 Nisan 2005 00:00 • #603507
    bence yerinde olur bi an once cıksın
  • kittiekfl • 17 Nisan 2005 00:00 • #603508
    Üzgünüm ama albüm hazirandaymış. Sağlam kaynaklar var bununla ilgili. Zaten şu anda da kayıtlar devam etmekte. İlgilenenlere ve şeboistlere duyrulur!!!
  • zoomlist • 23 Nisan 2005 00:00 • #603509
    geliyo az kaldı...
  • şebokolik • 26 Nisan 2005 00:00 • #603510
    annem yaff o haziran değilmiyid :P
  • schmarick • 28 Nisan 2005 00:00 • #603511
    arkadaşlar gelibolunun sondtrack ını bulan varsa bana bi zahmet mail atsın
  • scorpion26 • 28 Nisan 2005 00:00 • #603512
    ŞEBooooooooooooo!!HAdi artık sabırsızlıkla bekliyoruz!
  • Red-Rock-De2 • 1 Mayıs 2005 00:00 • #603513
    inat etme çıkar şu albümü(çıkarın o rufflesları :p)
  • mock • 5 Mayıs 2005 00:00 • #603514
    sert albüm istiyorum...
  • antonya83 • 6 Mayıs 2005 00:00 • #603515
    yaaa ben 1 gun daha sabredemem. çıkacaksa çıksın album. seboyla hasret giderelim...
  • perfect_ • 6 Mayıs 2005 00:00 • #603516
    ne zaman çıkacak bu albüm arkadaşlar ben çok sabırsızlanıyorum