Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zardanadam’ın Yeni Albümü "Dibini Gör" Nisan Ayı Sonunda Çıkıyor.

  • craSSa • 20 Nisan 2005 00:00 • #603592
    Albüm kapağı süper olmuş ya!!!
  • kafa-yok • 20 Nisan 2005 00:00 • #603593
    Dibini görmüş hiya.
  • Syndrome • 20 Nisan 2005 00:00 • #603594
    bekliyoruz büyük bir iştahla
  • FlashRoyal • 20 Nisan 2005 00:00 • #603595
    bu adamlar bu işi biliyor ;)
  • zYnPp • 20 Nisan 2005 00:00 • #603596
    ya süpper bunlar yaa..seviyorum sizi
  • baranthalas • 20 Nisan 2005 00:00 • #603597
    sarışınlar boktur var mı albümde ? hep isimden dolayı problemle karşılaşıyorlardı acaba bu sefer yapım şirketi izin vermiş olabilir mi
  • Danimarkali • 20 Nisan 2005 00:00 • #603598
    Pek bir özelliği yok..
  • hakanben • 20 Nisan 2005 00:00 • #603599
    eylulden beri bekliyoruz

    konserlerinde çaldılar birkaç parça gerçekten iyidi
  • caylak_serseri • 20 Nisan 2005 00:00 • #603600
    bu grubun mp3leri sadece iki sitede var birisi anadolu rock da sadece dinletiyo birisde diğer bi sitede onda da indirebilirsin
  • b_ASS_es • 20 Nisan 2005 00:00 • #603601
    züper olur.. merakla bekliyoruz!