-
albümün ismine bayıldıım
saat kaç?
şimdiyi şimdi geçiyo :P
-
Başarılar !!Allah yolunuzu açık etsin!!
-
frantic tick tick tick tick tock..gereksiz çağırışım yaptı bende..neyse güç sizinle olsun
-
studyo 18 den kötü is c1kmazzzzzzzzzz
-
dikkat çekmek için enteresan kelimeler kullanılmış ama itici olmuş
-
Bi yerlere şöyle küçük demolar koyarlarsa.. almamız gerekli mi diye ögreniriz diye düşünüyorum.
-
evet demo koysalardı en azından müzikleri hakkında bi fikrimiz olurdu.albüm kapağındaki kuş ve eğik akrep-yelkovan hoşuma gitti.kırmızıysa baya carklamış, hiç olmamış.
-
deniz ılgar varsa kesin alınır! sağlam gitaristtir ne de olsa!
-
inşallah adam gibi bişeler olmuşturda bizde dinleriz zıplaya zıplaya
-
Niye demo koymadınız ki...