Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

tikTak'ın ilk albümü yayınlanıyor :: Şimdiyi Şimdi Geçiyor

  • böcü • 25 Nisan 2005 00:00 • #604087
    albümün ismine bayıldıım
    saat kaç?
    şimdiyi şimdi geçiyo :P
  • dArkPAst • 25 Nisan 2005 00:00 • #604088
    Başarılar !!Allah yolunuzu açık etsin!!
  • baranthalas • 25 Nisan 2005 00:00 • #604089
    frantic tick tick tick tick tock..gereksiz çağırışım yaptı bende..neyse güç sizinle olsun
  • NeWBoRn • 26 Nisan 2005 00:00 • #604090
    studyo 18 den kötü is c1kmazzzzzzzzzz
  • karete • 26 Nisan 2005 00:00 • #604091
    dikkat çekmek için enteresan kelimeler kullanılmış ama itici olmuş
  • furious • 26 Nisan 2005 00:00 • #604092
    Bi yerlere şöyle küçük demolar koyarlarsa.. almamız gerekli mi diye ögreniriz diye düşünüyorum.
  • feyzasal • 26 Nisan 2005 00:00 • #604093
    evet demo koysalardı en azından müzikleri hakkında bi fikrimiz olurdu.albüm kapağındaki kuş ve eğik akrep-yelkovan hoşuma gitti.kırmızıysa baya carklamış, hiç olmamış.
  • emreschen • 27 Nisan 2005 00:00 • #604095
    deniz ılgar varsa kesin alınır! sağlam gitaristtir ne de olsa!
  • nuwjazz • 27 Nisan 2005 00:00 • #604096
    inşallah adam gibi bişeler olmuşturda bizde dinleriz zıplaya zıplaya
  • heat • 27 Nisan 2005 00:00 • #604097
    Niye demo koymadınız ki...