Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

19 Mayıs Rock Şenliği @ İhsaniye Meydanı - Bursa

  • sananebeadam • 16 Mayıs 2005 00:00 • #605192
    Kesin ordayım konseri düzenleyen Özgür Ögöz'e çok teşekkürler :)
  • The End • 19 Mayıs 2005 00:00 • #605193
    ben bundan iyi şenlik programı görmedim,hem de ücretsiz,hazırlayanların ellerine ,kafalarına sağlık..istanbul da şenlik adı altında 2 grup çıkarıp da 15-20 milyon isteyenlere örnek olur umarım
  • kardelennn • 17 Ağustos 2005 00:00 • #605194
    inanamıyorum ya19 senlıklerıasıl samsunda olmalıneden bursa
  • dionysos_nt • 9 Ocak 2006 00:00 • #605195
    biraz geç bir yorum ama demirin yaptığı final inanılmazdı tam sahneden inerken hadi bir şarkı daha diyip gümüş ü söyledi ki bu adam işi biliyor dedim, coşturdu da coşturdu.