ben bundan iyi şenlik programı görmedim,hem de ücretsiz,hazırlayanların ellerine ,kafalarına sağlık..istanbul da şenlik adı altında 2 grup çıkarıp da 15-20 milyon isteyenlere örnek olur umarım
biraz geç bir yorum ama demirin yaptığı final inanılmazdı tam sahneden inerken hadi bir şarkı daha diyip gümüş ü söyledi ki bu adam işi biliyor dedim, coşturdu da coşturdu.