Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Emma Shaplin @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • oz • 17 Mayıs 2005 00:00 • #605291
    ehi :) bir hafta arayla Emma Shaplin ve Tori Amos...Süper...
  • azeysoydan • 17 Mayıs 2005 00:00 • #605292
    ben yerim bu kadını ya
    ses rengimin benzediği tek insan ...
  • _PeReSt_ • 17 Mayıs 2005 00:00 • #605293
    5th elementle tanımıştım bu kadını
    andrea bocelliyle düeti vardı çok güzel
    spente le stelle de gozel
    discovering yourself daha bi gozel
    ama konseri nasıl olur bilmiyorum
    aşıp coşulmaz bunda
    öyle sap gibi müizk dinlediğin koserede konser denmez (ben haz etmem) ..
  • comfortblynumb • 18 Mayıs 2005 00:00 • #605294
    ehe o gün dream theater var ehe... kim gider be bu hatuna.. (sırf kıllık olsun diye yoksa ben böyle biri değilim)
  • cyn • 18 Mayıs 2005 00:00 • #605295
    ''Emma Shapplin'' olacak.Haberi kim yazdiysa yaziklar olsun eheh
  • oz • 20 Mayıs 2005 00:00 • #605296
    ehi :) ben de bakıyorum bakıyorum, bu soyadda bi eksiklik var ama ne diyorum :)
    uf ya gitmem lazım, toriye de gitmem lazım,dream t'ye de gitmem lazım, konserrrrrrr...
    gelmezler gelmezler, geldi mi de böyle hepsi birden gelir...
  • baro_lina • 13 Aralık 2005 00:00 • #605297
    kacirdimmmmmmm:(((((((((((((