Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Lemon Jelly & Chemical Brothers @ Parkorman - Maslak - İstanbul

  • gc • 17 Mayıs 2005 00:00 • #605299
    ooo 25 milyon hiç bişey 9 haziran cabuk gelse
  • cyn • 18 Mayıs 2005 00:00 • #605300
    lemon jelly!!!golgede yayarak dinlenir..guneste de dinlenir gerci..beynimizin pekmezi aksa da dinlenir..sanirim chemical brothers icin bisey demeye gerek yok artik..
  • jamiroquai_87 • 9 Haziran 2005 00:00 • #605301
    Kimyasal kardeşler için gelmek isterdim ama maalesef mümkün değil...
  • sacred blood • 9 Haziran 2005 00:00 • #605302
    bunlar ilk once dust brothers'di sonra chemical oldular. exit planet dust cok siki bir albumdur.. hem ruhsuz hem de eglenceli muzik yapmak hakkaten kolay degil.
  • wogon • 10 Haziran 2005 00:00 • #605303
    Dün gece kemikli biraderlerin "canlı" performanslarını izledim. Pek ilgi çekici bir şey değildi. Sevildiğini bilen iki adam sahneye çıktı, pek ne işe yaradığı belli olmayan aletlerin play, stop, pause tuşlarına basarak dans ettiler, EQ ayarlarıyla oynayıp bir o yana bir bu yana zıplayıp durdular.

    Kulağa gelen şeyin yaratıcılığı, sahnenin görsel tasarımı, ses düzeni, yayılan enerji tartışılmaz ama o adamlar neden sahnedeydi onu pek anlayamadım...