Bu gündem oluşturmak falan degil adamın sarkısı calınmıs.Sen olsan ne yapardın?Fakat Fuat Saka ödülün geri alınabilme riski oldugundan davayı geri almıs.Gerçek müzisyen de böyle olur.Tebrikler abime!
ben inanıyorum.Demir abim yapar:)
Bu adamı herkes burkleyde okudugunu zannediyo.Halbuki adam Chicago Jazz üni. okumus.Beklerim ondan ama Fuat Saka'dan asla!