Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sertab'ın Eurovision Şarkısına Dava Açılıyor

  • Smarty • 20 Mayıs 2005 00:00 • #605458
    Bu ne ki şimdi? Gündem oluştumak çabaları bu kadar mı ucuzladı? Aklı nerdeymiş?
  • necrosamash • 20 Mayıs 2005 00:00 • #605459
    Bu gündem oluşturmak falan degil adamın sarkısı calınmıs.Sen olsan ne yapardın?Fakat Fuat Saka ödülün geri alınabilme riski oldugundan davayı geri almıs.Gerçek müzisyen de böyle olur.Tebrikler abime!
  • Smarty • 21 Mayıs 2005 00:00 • #605460
    Bence bunu diyen kişi yarışmaya katılım olmadan önce ortaya çıkardı. Ben çalıntı olduğunu düşünmüyorum açıkçası...
  • halimiz duman • 22 Mayıs 2005 00:00 • #605461
    tamam şarkım çalınsa bende böyle yapardım ama daha önce davranırdım geçi ben inanmıyorum çalıntı olduğuna tabii dinlemek lazım
  • necrosamash • 23 Mayıs 2005 00:00 • #605462
    ben inanıyorum.Demir abim yapar:)
    Bu adamı herkes burkleyde okudugunu zannediyo.Halbuki adam Chicago Jazz üni. okumus.Beklerim ondan ama Fuat Saka'dan asla!
  • Turambar_Turin • 28 Mayıs 2005 00:00 • #605463
    Allahım ya böyle şeyler neden hep Türkiye'den çıkıyo?? Fuat Saka kim ya Demir Demirkan gibi biri neden ondan çalsınki??
  • necrosamash • 31 Mayıs 2005 00:00 • #605464
    haha Fuat Saka kim mi???
    kac kere dinledin sen o adami??
  • yahwehonor • 9 Eylül 2005 00:00 • #605465
    Yuhh Bu Kadar da Sallanmazki...
  • ezqi__e • 20 Ekim 2005 00:00 • #605467
    oha felan oldum yanii.