Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

The Rasmusun Son Bombası Yakında Çıkıyor!

Bu konu şu haber ile ilgilidir: The Rasmusun Son Bombası Yakında Çıkıyor!
  • fatal_desire • 27 Mayıs 2005 00:00 • #605789
    yalnız albümün ismi HIDE FROM THE SUN olcakk......
  • sputnik_771 • 27 Mayıs 2005 00:00 • #605790
    çoooooooooooook özür.....fatal_desire --kankam pelin---e tesekkür......

    hide of the sun değil hide from the sun albumun adı...
    gercekten kendimi kınıyorum...ama kaset heyecanından yanlış mı yazdım ne???!!!
    bu yanlişim dan dolayı tekrar özür dilerim....
  • begüm • 2 Haziran 2005 00:00 • #605791
    mümkünse ölsünler...
  • baranthalas • 2 Haziran 2005 00:00 • #605792
    ellerinde patlar inşallah bomba
  • YeaHMeN • 4 Haziran 2005 00:00 • #605793
    Yaw çoluk çocuk grubu bunlar yak1nda daha dün annemizin kollar1nda yasarken sarkisina coverda yaparlar
  • sputnik_771 • 7 Haziran 2005 00:00 • #605794
    ya tamamen saçmalamıssınız..suna yeni albümü cekemiyoruz desenize...
  • Northerngirl • 21 Temmuz 2005 00:00 • #605795
    Ya universal olursa...nasıl alacagız ?!
  • _rasmus_ • 22 Temmuz 2005 00:00 • #605796
    Ya madem Rasmusu sevmiyorsunuz gidinr burdan....Ne isiniz var....Bence siz sadece onlerın basarılarını kıskanıyorsunuz
  • sputnik_771 • 28 Temmuz 2005 00:00 • #605797
    hehehheheh...
    tamamen katılıyoruummm
    kıskanclaar...........:)
  • shadowrasmus • 5 Aralık 2005 00:00 • #605798
    the rasmusu sevmeyen ölsün be aptal mısınız nesiniz sabah sabah çileden çıkarıyolar insanı. siz ilk önce kendi beğendiğiniz gruplara bakın. Allahım ne ucuz insanlar var ya... lafım size evt... çekemeyenler çatlasınnnn patlasınnnnnnnnn