Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Schulfest @ Alman Lisesi - İstanbul

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Schulfest @ Alman Lisesi - İstanbul
  • stormagle • 2 Haziran 2005 00:00 • #605942
    dört gözle bekliyoruz.herkes gelsin super olcak tahminimceee:)
  • pusula • 5 Haziran 2005 00:00 • #605943
    sorgespel için gidicez.
  • impera_ • 12 Haziran 2005 00:00 • #605944
    jackpot avusturya lisesinin grubuydu sanırsam???
  • Yiaa • 13 Haziran 2005 00:00 • #605945
    Sorgespel - Kolayran şarkısını bulun edinin sözlerini dinleyin kopacaksınız. Ne alem adamsın sen mert =)

    Gittim izledim organizasyon iyi değildi. Kimse yoktu bazı gruplar çalarken yerlerde hasır vardı millet üzerinde güneşleniyordu. İçerde kuru kalabalık vardı. Üstümü arayan eleman telefonumu sigara zannetti. 2 paket sigaram vardı birini aldılar diğerini bıraktılar.
  • _xenophobia_ • 14 Haziran 2005 00:00 • #605946
    jackpot avusturya lisesinden..

    sorgespel besteleriyle içimizi bi hoş yaptı yine... Gayet eğlenceli de bir gündü.. Reklamı fazla yapılamadı okul öğrencileri dışında pek kişi gelmedi. Ama jackpot ve sorgespel için gidilmesi gerekti..
  • grk • 18 Haziran 2005 00:00 • #605947
    ben böyle rezil bi organizasyon görmedim.. umarım seneye daha mantıklı bişi olur mesela bi grup sahne alırken diger taraftan müzik calınmaz..
  • Artemis10 • 18 Haziran 2005 00:00 • #605948
    grk ye >> GSL deki festivale gittiysen boyle bir durumla karşılaşmışsındır, sahnede canlı performans varken yan tarafta standlarda pop filan çalıyodu.........
  • bushh • 30 Haziran 2005 00:00 • #605949
    Gitmesem de gayet hoş olduğuna inandığım konser.