-
dört gözle bekliyoruz.herkes gelsin super olcak tahminimceee:)
-
sorgespel için gidicez.
-
jackpot avusturya lisesinin grubuydu sanırsam???
-
Sorgespel - Kolayran şarkısını bulun edinin sözlerini dinleyin kopacaksınız. Ne alem adamsın sen mert =)
Gittim izledim organizasyon iyi değildi. Kimse yoktu bazı gruplar çalarken yerlerde hasır vardı millet üzerinde güneşleniyordu. İçerde kuru kalabalık vardı. Üstümü arayan eleman telefonumu sigara zannetti. 2 paket sigaram vardı birini aldılar diğerini bıraktılar.
-
jackpot avusturya lisesinden..
sorgespel besteleriyle içimizi bi hoş yaptı yine... Gayet eğlenceli de bir gündü.. Reklamı fazla yapılamadı okul öğrencileri dışında pek kişi gelmedi. Ama jackpot ve sorgespel için gidilmesi gerekti..
-
ben böyle rezil bi organizasyon görmedim.. umarım seneye daha mantıklı bişi olur mesela bi grup sahne alırken diger taraftan müzik calınmaz..
-
grk ye >> GSL deki festivale gittiysen boyle bir durumla karşılaşmışsındır, sahnede canlı performans varken yan tarafta standlarda pop filan çalıyodu.........
-
Gitmesem de gayet hoş olduğuna inandığım konser.