Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İzmir'de Bir Festival mi Doğuyor?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: İzmir'de Bir Festival mi Doğuyor?
  • darkboi • 2 Haziran 2005 00:00 • #606147
    izmir ve festivallerı muzıkal açıdan bır arada gorebılmek ve orada sahne alabılmek için can atıyorum....:P
  • -_FiniscH_- • 2 Haziran 2005 00:00 • #606148
    Başarılar.
  • insomnia_dd • 3 Haziran 2005 00:00 • #606149
    super birşey olur bu!!!!!!! bi izmirli olarak bu organizasyonu gönülden destekliyorumm... tebrikler valla.....
  • seemannsg • 4 Haziran 2005 00:00 • #606150
    bileklere kuvvet....
  • cyberknight • 5 Haziran 2005 00:00 • #606151
    afedersiniz ama sanki Ankara'da çok festival oluyormuş gibi konuşmayın...Ya da İstanbul'dan başka bir şehirde...
  • hayal_ty • 5 Haziran 2005 00:00 • #606152
    izmirde bi festival baslaması süper olur vallaaa
    gidemiyoruz,gidemirouz,gidemiyoruz
    valla süper olurrr
    basarılarrr
  • System666 • 5 Haziran 2005 00:00 • #606153
    HAdi başarılar....
  • nere • 5 Haziran 2005 00:00 • #606154
    umarım başarıyla sonuçlarsınız ve devamı da gelir..hadi bakalım
    izmir rock'a doysun dimi?
  • orangecat • 14 Haziran 2005 00:00 • #606155
    bi izmirli olarak gerçekleşmesi çok isterim.
  • ozzbasstr • 18 Haziran 2005 00:00 • #606156
    olmazsa hatırım kalır...
    anasını satayım bıktım istanbuldaki festivallerden
    sanki ortadoğuda yaşıyoruz....
    hadi bakalım....